عمومی

سوپ گوجه فرنگی و ریحان، یک سوپ نیم ساعته پاییزی

سوپ گوجه فرنگی و ریحان، یک سوپ نیم ساعته پاییزی
سوپی فوق العاده خوشمزه و سرشار از مواد مغذی که آن را با مقداری نان تست و پنیر ورقه ای همراه کرده ایم. این غذا را می توانید نیم ساعته تهیه کنید و کنار خانواده میل کنید

سوپ گوجه فرنگی و ریحان

به خاطر ظاهر و رنگ های جذابی که این سوپ دارد مسلما مورد استقبال کودکان قرار خواهد گرفت. اگر می خواهید مقدار کالری دریافتی خود را کاهش دهید می توانید پنیر و نان تست را از دستور حذف کنید.

بیشتر بدانید : سوپ ماکارونی، یک سوپ سبک تابستانی

مواد لازم سوپ گوجه فرنگی و ریحان

گوجه فرنگی رسیده و بزرگ : 6 عدد
روغن زیتون : یک قاشق غذا خوری
پیاز خرد شده : یک و یک دوم فنجان
سیر خرد شده : دو عدد حبه
آب مرغ بدون نمک : دو فنجان
نمک : یک دوم قاشق چای خوری
فلفل سیاه : یک چهارم قاشق چای خوری
پنیر خامه ای کم چرب : 56 گرم
ریحان که درشت خرد شده باشد : سه چهارم فنجان
نان سبوس دار : 28 گرم برش
اسپری پخت یا مقداری روغن برای چرب کردن
پنیر چدار : 42 گرم

روش پخت سوپ گوجه فرنگی و ریحان
سوپ گوجه فرنگی و ریحان، یک سوپ نیم ساعته پاییزی

سینی فر را در بالاترین طبقه فر قرار دهید. فر را با درجه بالا گرم کنید. گوجه فرنگی ها را از وسط به دو نیم برش دهید. گوجه فرنگی ها را به صورتی روی سینی پخت فویل کشیده شده قرار دهید که سمت برش خورده آنها رو به پایین باشد. گوجه فرنگی ها را 5 دقیقه یا تا زمانی که پوسته آنها تیره شود در فر بپزید. سپس از فر خارج کنید پوست آنها را بکنید و فویل را نیز دور بیندازید.
روغن زیتون را داخل یک ماهی تابه بزرگ روی حرارت متوسط رو به بالا گرم کنید. پیاز اضافه کنید، سه دقیقه سرخ کنید. سیر را اضافه کنید، یک دقیقه سرخ کنید، گوجه فرنگی ها را اضافه کنید، دو دقیقه بپزید. آب مرغ، نمک و فلفل را اضافه کنید و به جوش بیاوردیشان. سپس پنیر خامه ای و ریحان را اضافه کنید.
میکسی که درست کرده اید را داخل مخلوط کن بریزید، قطعه وسط در مخلوط کن را بردارید( تا بخار بیرون برود )  برای اینکه میکس داخل مخلوط کن بیرون نریزد یک حوله یا پارچه روی درب آن بگذارید. سپس تا زمانی که کاملا همه چیز ترکیب شود مخلوطش کنید. سوپ را به صورت مساوی بین چهار کاسه تقسیم کنید.
سینی فر را با فویل بپوشانید، برش های نان را با اسپری پخت یا مقداری روغن چرب کنید و روی سینی قرار دهید سپس روی دو برش نان پنیر قرار دهید و اجازه دهید 30 ثانیه در فر بمانند. هر ساندویچ را به شش قسمت تقسیم کنید و به همراه سوپ ها سرو کنید.

بیشتر بدانید : طرز تهیه سوپ سبزیجات و خامه

بیشتر بدانید : طرز تهیه سوپ پنیر و سبزیجات

بیشتر بدانید : طرز تهیه سوپ چربی سوز

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
منبع : دکتر کرمانی


برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن